türkiye'de ve dünyada büyük bir erkeklik krizi yaşandığının altını çizmek için yazdım ben bu kitabı. dünyamızı psikopat veya sosyopat olduğuna emin olduğumuz birtakım erkek siyasetçiler yönetiyor. hain, acımasız, vicdansız, ancak öldürerek tam hisseden, savaşarak eğlenebilen, silahlarıyla çüklerini birbirleriyle yarıştıran birtakım adamlar bunlar. ne kapitalizm, ne postmodernizm, ne sosyalizm, ne komünizm, ne de başka herhangi bir ideloji, erkeklik ideolojisinden bağımsız düşünülebilir. erkeklik canavarının dünyayı getirdiği durum ortada. doğal felaketlerin her an hangimizin hayatını alt üst edeceğini bilemediğimiz, bastığımız yerden emin olamadığımız, terörün savaşın kol gezdiği, açların mültecilerin kıyılara vura vura öldüğü bu dünyada yakında yiyecek de bitecek. olan yine kadınlarla çocuklara olacak.