📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Lakin vicdan azabı çabucak geçti; başarısızlıklarıma bahane bulduğum için değil, asıl başarısızlığımın o yemini bozmaktansa daha ilk başta etmek olduğunu anladığım için.
Hayretle başımı iki yana sallıyorum; şu koskaca dünyanın her köşesi, başka hayatların kendilerininkiyle kesişmesine göz yumamayacak kadar bencil kimselerle mi dolu? O kimseler kendi kötülüklerine karşı dürüst bir savunmadan ibaret olsa bile algıladıkları yanlışların peşinden koşarak haklı çıkmak isteyecek kadar mı nefret içindeler?