Yetişkin olduğunuzda hayatınız, mutluluğunuz, sağlığınız,iyileşmeniz, sosyal hayatınız, arkadaşlıklarınız, sınırlarınız, ihtiyaçlarınız ve başarınız tamamen sizin sorumluluğunuzdadır.
Eğer gizli gizli bir başkasının gelip sizi kurtarmasını, sorunlarınızı çözmesini, faturalarınızı ödemesini, sosyal bir hayat yaratması, yaralarınızı iyileştirmesini, hayalinizdeki eşe dönüşmesini ve en iyi olmanız için sizi motive etmesini umuyorsanız... bu olmayacak, Kimse gelmeyecek. Ve başkalarını suçlayarak, izin ya da davet bekleyerek geçirdiğiniz her an boşa harcanmış demektir.