zehra bolat

zehra bolat
@satirlarasi
Ne eksik ne fazla tam olarak yorulmuşluk evresindeyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
*Kusurlarım ile sev beni en çok kusurlarımı sev hatta mesela sürekli dökülen saçlarımı okşa,gözlük olmadan göremeyen gözlerimi gözlerin ile kutsa, bir türlü ısınmayan ellerimi avuçların arasında ısıt anladın mı beni? kusurlarımı kendi kusursuzluğun ile kapat.
1K
*Beklemedin dönüşümü.Gözlerinle izledin ölümümü. Sordum hep kendime, ben kötü müyüm?
Alıntı
"İstemeden varım ve istemeden öleceğim. Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında boşluğum." Fernando Pessoa*
Romeo ve Juliet
"Neden böyle güzelsin hâlâ? Yoksa Ele avuca sığmayan ölüm mü aşık oldu sana ? İnanayım mi, o iğrenç canavarın bu karanlıkta Sevgilisi olasın diye seni sakladığına?"