Malesef yarım bıraktım. Kültürümüze uygun olmayan fikirler dikkatimi çekmedi ve beni daha fazla okumaya itmedi. Yine de okunabilir. Belki boş kaldığım bir ara bitirmeye çalışırım.
''Uzun zamandan beridir gerçek hayatın başlamak üzere olduğu izlenimine kapılmıştım. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir engel, öncelikle erişilmesi gereken bir şey, bitmemiş bir iş, hizmet edilecek zaman, ödenecek bir borç oldu. Sonra hayat başlayacaktı. Sonunda anladım ki bu engeller benim hayatımdı.'' Alfred D. Souza