n.

n.
@saudade71
Paniğini kukla yapmış, hasta bir çocuğum ben...
Reklam
...tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyormuş gibi söz ederlerdi, ama işin gerçeği, başkalarının acılarından zevk alıyorlardı; çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarını düşünebiliyorlardı.
Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Seni gördüm, Omuzunda yağmur, Omuzunda eski bir yağmurluk, Omuzunda dünya ve dünyada güzel olan ne vardıysa omuzunda...
Şiir