S

S
@saveywia
Kitaplar insanın gerçek dostudur derler... doğruymuş

S

, 2022 okuma hedefini güncelledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
27/50 kitap - %54 tamamlandı
27 kitap okudu
50 kitap
11,2bin sayfa
0 inceleme
9 alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Konuşmak işe yarasaydı hiç susmazdım ama konuşmak işe yaramadı, zaten artık konuşacak halimiz de kalmadı."
"Sanki dünya bizi kurtarmak için hiçbir şey yapmıyormuş gibi hissediyorum"
Puan vermedi·224 syf.··
2021 26. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2021 23:00
!!SPOİLERLİ!! Böyle olmamalıydı sonun böyle olmamalıydı hikayeniz... Kitabı tek günde bitirdim. Aşırı sürükleyici ve akıcıydı. Konusu kurgusu her şeyiyle mükemmeldi. Konusu bir grup gencin deprem sonrası yerin çökmesi ile metroda yerin altında kalmaları ve ölüme sırayla bir bir gitmeleri. Karakterlere değinmek istiyorum biraz. Esra çok sinir bozucu bir karakterdi ama bence aşırı kötü bir insan değildi. Sadece dışarı yansıtmadığı derin hisleri vardı gibi geliyordu. Esra'yı biraz daha okuyup anlamak isterdim açıkçası. Selim ölümü çok üzmüştü. İyi kalpli birisiydi. Esra'ya olan hisleri... Çok değer veriyordu onu aldattığını görmezden gelecek kadar çok ve güzel seviyordu, keşke karşılığını alabilseydi. Daha iyisini hak etmişti onu seven birini. Cesur. Cesuru sevmiştim ve onun adına cidden çok üzülmüştüm. Sevdiği kızın onun yakın arkadaşı olması üstüne üstlük en yakın arkadaşını istemeden kendini kaybederek öldürmesi. Eğer yaşasaydı bile sadece bedeni nefes alıyor olacaktı. Melodi sevmiştim bence art niyetli değildi. Sadece kendini ölüme o kadar çok kaptırmış gibiydi ki son isteğine engel olamadı ama bu onu haklı çıkarmaz tabi ki de yaptığı şey kötüydü. Bestegül. En güçlüleri. Bu kadar umut dolu ve iyimser olmasaydı sonunun onlardan farklı olacağını düşünmüyordum ama yine de keşke farklı olmasaydı böylesi onun için çok daha zor olmuştur. İyi niyetinden ve güçlü duruşundan kazandı. Kısa sürede o kadar güzel ve masum bir aşk yaşamıştı ki keşke devam edebilseydi. Oğuz. Oğuz sanırım en sevdiğim karakter olmuştu. Çok güçlü çok dayanıklı. Kendisini annesinin ve kardeşinin hayatına adamıştı resmen. Söylediği cümleler beni ağlatmaya yetiyordu. En yakın arkadaşları öldü hemde çoğu kolları arasında ona rağmen sevdiği kız için dayandı. Son noktaya kadar dayandı ama fazlasına gücü
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz · Epsilon Yayınevi · 201915,3bin okunma
Yere Yakın Yıldızlara Uzak Kitap hakkında o kadar çok şey söylemek istiyorum ki... Çok güzeldi çok etkileyiciydi ve okurken ağladığım nadir kitaplardandı. Oğuz... O kadar üzüldüm ki bu sona. Böyle olmamalıydı sonun böyle olmamalıydı hikayeniz...