Kendime not :
Sevgili Saye, her şeye kahkahalarla gülemezsin, her şeye üzülemezsin de.. Kendini asıl ihtiyacın olan duygu üzerinden izle ve ona yoğunlaş. Ne sen kimsenin sabır taşısın, ne de ağlama duvarı adına bir vasfa sahipsin. Uyanışını başlat, akışa uy, kendi sesini netleştir ve dinle. Kendine dürüstçe yaklaştığın her adımda, gerçek benliğine o kadar yakınlaşmış olacaksın. Güzel bir yankı, net bir sesleniş, her şeyi düzeltmeye başlayabilmenin ilk adımı olacaktır..
Sayefiliz