umut

umut
@sayfa34
Tipik Başak burcu Fenerbahceli.
Unutma: Nice insan bugüne senin sahip olduğun nimetlerden mahrum uyandı...
Reklam
Çok şey söylemek istediğinde, Hiçbir şey söyleyemezsin. İşte o zaman anlarsın, Kelâmın yüreğe yetmediğini...
Vefat eden birini özlerken anlıyorsun Hayatın.bos olduğunu
Ben çok iyi bilirim beklemeyi Beklemekten daha zor ne var Diyeyim Bir bekleyenin olduğunu bilmek Varmak isteyip de varmamak Öyle otururki yüreğine yangının Umman dökülse söndüremez
Geceye Hiç gitmeyecekmiş gibi gelir ya hep. Hep yanında kalacakmış gibi, Hep yarında olacakmış gibi. Ve gün gelir bırakıp gider işte. Gider gitmesine de Sözü kalır, yüzü kalır. İzi kalır işte. Hep içinde kalır işte
Reklam