Ben çok iyi bilirim beklemeyi
Beklemekten daha zor ne var
Diyeyim
Bir bekleyenin olduğunu bilmek
Varmak isteyip de varmamak
Öyle otururki yüreğine yangının
Umman dökülse söndüremez
Geceye
Hiç gitmeyecekmiş gibi gelir ya hep.
Hep yanında kalacakmış gibi,
Hep yarında olacakmış gibi.
Ve gün gelir bırakıp gider işte.
Gider gitmesine de
Sözü kalır, yüzü kalır.
İzi kalır işte.
Hep içinde kalır işte