Hayat bize çok şey öğretti aslında, insanların sözlerine değil yaptıklarına bakmayı, düşmanlardan değil dost gibi görünenlerden korkmayı,
Bazen kimseye güvenmemek gerektiğini, üzülmek yerine ders çıkarmayı vs sayabiliriz.
Ne kadar kıymetleymiş yollarda amaçsızca
gezebilmek...
Ne kadar da kıymetleymiş bir sokak bankına
oturabilmek...
Ne kadar da kıýmetliymiş denizin maviliğini
görebilmek...
Ne kadar da kıymetleymiş kahveye gel
diyebilmek...
Ne kadar da kıymetleymiş sevdiklerine
Sarılabilmek..
Ne kadar da kıymetliymış yağan yağmurda,
Islanabilmek...
Ne kadar da kıymetleymiş farkına varmadan
yaşadıklarımız...
İnsan hayata iki anlam yükler .
Biri ağlarken, diğeri gülerken.
Ve tek bir kere kıymet bilir.
O da elindekini kaybederken.