umut

umut
@sayfa34
Tipik Başak burcu Fenerbahceli.
Hayat bize çok şey öğretti aslında, insanların sözlerine değil yaptıklarına bakmayı, düşmanlardan değil dost gibi görünenlerden korkmayı, Bazen kimseye güvenmemek gerektiğini, üzülmek yerine ders çıkarmayı vs sayabiliriz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra... Çünkü bu ömrümüzü sadece umutlanarak geçirdik".... 🍃🍂
Ne kadar kıymetleymiş yollarda amaçsızca gezebilmek... Ne kadar da kıymetleymiş bir sokak bankına oturabilmek... Ne kadar da kıýmetliymiş denizin maviliğini görebilmek... Ne kadar da kıymetleymiş kahveye gel diyebilmek... Ne kadar da kıymetleymiş sevdiklerine Sarılabilmek.. Ne kadar da kıymetliymış yağan yağmurda, Islanabilmek... Ne kadar da kıymetleymiş farkına varmadan yaşadıklarımız... İnsan hayata iki anlam yükler . Biri ağlarken, diğeri gülerken. Ve tek bir kere kıymet bilir. O da elindekini kaybederken.
Bir ömürlük hayallerin bir sabah yok oluşunu hangi vedadan sayalım
Ve birgün herkes terk edilmiş bir eve benzeyecek. Dışı harabe içi hatıralar dolu.