Bi yanda karısını kızını internet ortamında paylaşmaya benim tabirimle eşe dosta peşkeş çekmeye hevesli karaktersiz erkek müsveddeleri ve onların her fırsatta kendini internette afişe etmeye meraklı teşhirci eşleri, diğer yanda daha 1 kere bile eşini görmediğim sırf ideolojisinden dolayı yargıladığım adam. Adam diyorum çünkü karakter başka bişey. Karaktersizlik bakidir ama Allahü teala hidayet nasip eder taptığı ne varsa elinin tersiyle atar gider. Adamlığı, haysiyeti onuru da onunla birlikte yücelir.