Herkese dokunmayacak bir hayat hikayesi. Ama hissedebilen tam anlayabilen kişi için dünyaları 180 sayfanın içine sermiş yazar ilk okuduğum kitabı oldu ama son da olmayacak belli ki . Yazara nasıl teşekkür edebilirim bilmiyorum. Bir yaşam kitap aracılığıyla gözümün önünden geçerken böylesine seviyeli bir duygusallık yaşamamıştım hiç. Nadir hissedilen o muhteşem dengeyi, gerçekliği yaşattırdığı için binlerce kez teşekkürler.