Kitabı bitirdiğiniz zaman bir şaşkınlık içerisine düşüyorsunuz. Değerlendirmeyi 1 gün sonra yapıyorum ve kitabın sonu dolayısıyla çok şaşkınım. Böyle bir son beklemiyordum. Beni çıldırttı! Sinirlendim. Spoi vermek istemiyorum. Gerçekten kurgu mükemmeldi. Kitaptaki Alicia ya çok üzüldüm. Kitap bana sürekli çocukluğumu, geçmiş yıllarımı düşündürttü. Ne kadar kitabın sonucundan sinirlensem de çok güzeldi ;(