Sahiplenici ve pençeleyici bir okur. 🙃
Sissoylu'nun 3. kitabını editoryal anlamda yetersiz buldum. Ayrıca çevirmen ilk 2 kitabı okumuş mu merak ettim. Hikayeyi öyle sahiplendim ki okumaya devam edeceğim. Normalde yazım hataları ve imla kuralları beni soğutuyor. Ama bitirmek zorundayım. Bilmek zorundayım. Sissoylu - Çağların Kahramanı
...en sonunda yattığım zaman uykuyu yakalamakta zorlanıyorum. Gün boyunca yakamı bırakmayan aynı düşünceler gecenin sessizliğinde sadece daha da şiddetleniyor...