İyi değilim ama kötü de değilim. Havanın kapalı olup da yağamaması gibi.Sevinemiyorsun da üzülemiyorsun da . Böyle içinde bir şey eksik de anlamıyorsun ama biliyorsun bunu. Arada kalmışlık, hiçlik ,nedensizlik ve nereye gittiğini bilmemezlik. Bir karmaşanın içindeymiş gibi .