Aslında bu devir çok basit bir kuralın devri! Ne olursa olsun, nasıl olursa olsun insan olarak yaratıldığımız dünya-da, insan olmak için değil, insanlığa layık olabilmek için yaşayacağız.
Çağımızda o kadar çok insan var ki, hangisi insan hangisi değil karıştıracak hale geldik. Güzel gönüllü insanlara o kadar hasret kaldık ki, hiç görmediğimiz halde çok özledik.
Ben hüznümü seviyorum. Geceleri gökyüzüyle sohbet edebiliyorum mesela. Ve yahut bir bardak çaya dert anlatabiliyorum. Çok derin düşüncelere dalabiliyorum bir balık kadar olmasam da! Şöyle esaslı türkü dinlediğim zaman anılarımı göz ucuyla ıslatmayı istiyorum.