Belki de aşk;
Size acıyı iliklerinize kadar hissettiren insanı, başkasına gülerken izlemekti. Bu herkesin filmiydi.
Herkes izlemek zorunda mıydı peki bu filmi?
Bu filmin başrolü sensin. Figüranı da sizin gülüşünüzü uzaktan izleyen ben.
Olur da bir gün anlarsan beni, sevdiğinin başkasına gülüşünü izleye izleye de seversin..
Ben senin bana ait olmayan gülüşlerini üzerime alınacak kadar aptal bir figüran.
Size iyi seyirler.
Bu film burada biter..
Ve ekledi kadın:
"Ben güvenini hissedemediğim babamın, eksik şefkati gibi sevmiştim seni oysa. Yanlış aşk veya doğru aşk olabilme ihtimalini bir an olsun düşünmedim. Çünkü çok seven bir kadının yüreği sorgulama yapmaz, ben de yapmadım. Yanlış aşk olsan da sorun değil. Benim canım alışıktır yanmaya. Bir de sen yakmış olursun çok mu? Bir yara da sen açmış olursun içimde babamdan sonra. Ama sen onun gibi yapma, canımı acıt ama gitme. Varlığını bana hissettirmekten vazgeçme, çok sevmende gözüm yok. Devamlı sev bana yeter. Varsın sana yansın canım. Ben hayatından bir çırpıda beni silen bir babanın kızıyım..