kemanistt

kemanistt
@sdfbuk20
Neden olmasın?
Hemşire
Lisans
null
24 Kasım 2002
57 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Lanet olası hayat! En acı ve kırıcı olan şey, bu hayatın acılara karşılık olarak mükâfatla sona ermemesi. Operadaki gibi zaferle değil ölümle son bulacak olması.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acıyı küçümsersiniz ama parmağınızı kapıya sıkıştırdığınız vakit en yüksek perdeden inlersiniz.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarıda değil içindedir.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Alıntı
Hayatı idrak etmeye çabalayan özgür ve derin düşünce, saçma dünyevi kaygıları tamamıyla hor görme; işte bu iki şey insanın daha yükseğini göremeyeceği iki lütuftur.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Bence kitaplar notaya, sohbet ise şarkı söylemeye benziyor.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Alıntı