Lavinia

Lavinia
@sdm_46
Lavinia ...
Öğretmen
yüksek lisans
5 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Reşat Nuri Güntekin'in dediği gibi; "Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor, neyi seversem ölüyor .."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatta en değerli olan “Zaman"dır. Kime hediye ettiğine dikkat et… Özdemir Asaf
Sonbahar yaprakların hüzünlü hikayesi, belki de insanoğluna ölümü hatırlatan nazik bir mesaj ya da her duyguyu içinde barındıran ince bir gösteriş...kimine göre hüzün , kimine göre basit bir mevsimsel geçiş aslında bu duyguların hepsini insan kendi ruhunda barindirip doğaya öyle anlam veriyordur. Ama benim için hayran hayran bakılacak doğaya selam durulacak naçizane bir incelik...
Dostoyevski, sevmeyi şöyle tanımlamış: "Sevmek, güzel birinde aşkı aramak değil, o kişide bilmediğin bir zamanın beklenmedik bir anında kendini bulmaktır."
Vazgeçme...
sen üzülme gülüm incinme canımin içi iki gözüm sakın küsme bana hediye birak bütün kederleri ben ağlarim ikimizin yerine