Sude Naz

Sude Naz
@sdnzckc
Bazen bırakmalı . Oldurmak için uğraşmak yerine bırakmalı ;herkesi layığına ,inandığı yola
Sayfa 39
Reklam
Unutmayın , bir şeyleri değiştirebilme ve başarabilme imkanına sahip olmayanlar ,yalnızca ölülerdir .
Siz hiçbir ortamın , hiçbir insanın ve hiçbir hayatın kırık camı değilsiniz . Hiç kimsenin de sizin hakkınızda böyle düşünmesine izin veremezsiniz . Şu hayatta herkes değerini kendisi belirler . Ve sizde çok değerlisiniz …
İnsanlara sizinle ilgili konuşurlarken “ona bir şey olmaz , o alışkın ,o güçlüdür halleder “ rahatlığını asla vermeyin . Çevrenizde ki herkes ama herkes sizinde canınızın yandığını, istemediklerinize , “Hayır !” dediğinizi ve en önemlisi de kendinizi önemsediğinizi bilsinler .
Başkaları üzülmesin diye her şeyi sırtlandığım,bütün sorumluluğu aldığım devir bitti . Bundan sonra tek çabam başkalarını mutlu etmek değil,kendimi üzmemek;Başkalarına anlatmak değil ,kendimi dinlemek olacak .
Sayfa 9
Reklam