sedat çelik

sedat çelik
@sdt34
isg uzmanı /kamu yönetimi/türk dili ve edebiyatı.
yüksek lisans
İstanbul
İstanbul
83 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Hiçbir yere ait olmamayı şöyle anlatmıştı sartre:"iki kent arasındayım, biri bilmiyor beni, öteki artık tanımıyor."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler
"Ne hoş bu güzelliği vardır; Hafif adımlarla, Dünyadan gülümseyerek geçenlerin. Kimseye bir kütülüğü Dokunmadan yaşayanların. Onurlu bir yaşamı seçenlerin..."
"Bir "an"ın değerini bir "anı" oluncaya değin bilmez insan."

sedat çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
17 günde okudu
·
2024 39. kitabı
Jack London
8.5/10 · 95,7bin okunma
İyi geceler
Yüksek ego sadece gerizakalilarda olur. Çünkü zeki bir insan haddini bilmesi gerektiği yerin farkındadır.