Çok yoğun ve yakın bir etkileşim içinde olan,varlıklarını birlikte sürdüren iki sistem birbirinden ayrıldığında,ya da ayrılmaya zorlandığında aralarındaki özel bağ devam eder.
Ölümden söz ederken aslında neden söz ederiz ? Aramızdan ayrılan kişiden mi,yoksa kendimizden mi ? Yoksa yokluğun kendisinden mi ?O denli yok ki ,her boş anı yokluğuyla dolduruyor.