Şu sıralar Dokunmayın portakalime kitabını okuyorum ve çıkardığım sonuçlar şunlar 1=öğretmen olmak gerçekten kolay değil. Bir iki kötü denilebilecek öğretmen yüzünden tüm öğretmenlerin adı kötüye çıktı günümüzde 2=Annemin anlattığı gibi Kürtler her zaman düşman olarak görülmüş,bunu bir kez daha gördüm bu kitapta