Mükemmel biri değilim ,olmak gibi bir gayem de yok.Karşımdaki insandan da böyle olmasını beklemem .Tek bir kriterim var;hatasını ya da kusurunu kabul edecek olgunluğu olsun yeter.Yıktığının,kırdığının ve üzdüğünün farkında olmayanla yol yürünmüyor.
Ersin Koç