Bu konu erkek tarafinı veya kadın tarafını savunarak belirtilecek birşey değil zaten. Erkeğin de öyle olanı var kadının da. Erkek veya kadın karşı cinsten öyle bir durum yaşamışsa hem cinsini savunması normal bir şeydir zaten. Karakter meselesi. Çoğul konuşulmasın erkeklerin sorunu değil yazılmayacak oraya, benim sorunum değil yazılacak. Çünki her erkek ve her kadın bir değildir. Erkeğin de terk edeni var kadının da.