Seda

Seda
@sedaaas
Öğretmen
Lisans
1 Nisan
109 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İşte anahtar kelime bu; hayatın özü büyük sırrı; olmazsa olmazı; Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan unutmadan hayatını sürdüremez.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten insanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir?
Sayfa 30·Kitabı okudu
Müzik, edebiyat gibi duyguları anlatmıyor, bizzat yaşatmak amacı güdüyordu.
Sayfa 21·Kitabı okudu
"Göz her şeyi, kalp ise sadece görmek istediklerini görür."
Alıntı
Nesinden tutsam dünyanın kopmuş gidiyor Güzel gün görmeye canım vadem yetmiyor
Müzik