Elbette her şeyimizi paylaşmalıyız. Paylaştığımız bilgileri herkes bilse de bencilliğe kapılmamalıyız, yoksa günün sonunda yalnız kalırız. Böyle yapan kişi hiçbir ilginçliği bulunmayan boş bir cennetle karşılaşacak ve çok geçmeden sıkıntıdan ölecektir.
Yolu aydınlatan ışıkları alıp yanımızda götüremeyiz.
Böyle davranırsak sırt çantalarımız fenerlerle dolup taşar. Ne kadar ışık taşısak da bize eşlik edecek kimseyi bulamayız.
Işık neye yarar o zaman?