Seda dikkulak

Seda dikkulak
@sedadikkulak
Radyoterapist
İstanbul Rumeli üniversitesi
7 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ağlıyordum. O gidenler, “Sen iyi bir insansın.” Diyordu. Aslında hiçbiri de aslında iyi insan sevmiyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruh yaşlı doğar fakat gençleşir; hayatın komedisi bu. Beden ise genç yaşta doğar, gitgide yaşlanır. Bu da hayatın trajedisi.
Gerçek aşk bulunmaz,inşa edilir.
“Karga ile kelebeğin aşkı olur mu? Kargaya yüz elli yıl yeter bu hüzün”
İnsanlar kendi hatalarını çuvala basar,senin küçücük yanlışını duvara asar