seda feyzul

seda feyzul
@sedafyzl
"Doğası gereği kendini aşmaya zorlanan, edebiyatın fantastik imgeleriyle beslenen hayal gücümüz, kendimizin en aşağıda bulunduğu bir dizi varlığı sıraya sokuyor dışımızdaki her şey daha güzel, bizden başka herkes daha mükemmelmiş gibi görünüyor."
Sayfa 60·Kitabı okudu
Reklam
"Çünkü her şeyi kendimizle, kendimizi de herkesle karşılaştıracak şekilde yaratılmışız bir kere, bundan dolayı mutluluk ve hüznümüz bağlı olduğumuz şeylerden etkileniyor kuşkusuz, bu durumda en tehlikeli şey de yalnızlık."
Sayfa 59·Kitabı okudu
“Işığın bazı insanları rahatsız edecek. Bu onların sorunu. Sen parlamaya devam et.”
“Yalnızca insan, kendini olduğu haliyle kabul edemeyip acı çeken tek canlıdır.”
“Hepimiz bir bataklıktayız, ama bazılarımız yıldızlara bakıyor.” Oscar Wilde
Reklam