"Simsiyahtır gözleri, teni gülpembe,
Saçında dalgalar var, boyunda denge."
"Saygı O’na, sevgi O’na, bütün övgüler O’na.
Allâhümme salli alâ, Seyyidinâ."🌹
Şöyle bir cümle okudum;
"Mücadele ediyorum, çırpınıyorum, deniyorum ama böyle kelebeğin ayağına taş bağlayıp uç demişler gibiyim.
Kanat var ama yük çok ağır."