Seda USLU

Seda USLU
@sedausslu
Sanata ve edebiyata gönül vermiş birisi olarak, •hoş buldum
Anlaşılmadığımda ve anlatamadığımda bayılacak gibi hissediyorum.
Düşünce
Reklam
Size yakın olan insanları incitiyorsanız, bu da büyük bir günahtır.
Düşünce
• Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim.
İnsan ve Duygular
Ne yani;
Böylesi korkunç bir dünyanın, bir de cehennemi mi var?
İnsan ve Toplum
• açılmamakta ısrar eden pencereleri, duvardan saymak gerekir.
Düşünce
Reklam