Seda USLU

Seda USLU
@sedausslu
Sanata ve edebiyata gönül vermiş birisi olarak, •hoş buldum
❝ Eşim bant doldurup yollamış, bütün ev teybin başındayız. Eşim bantta iyisiniz inşallah diyor bütün ev ‘iyiyiz iyiyiz’ diyor, köye kar inmiştir diyor, herkes ‘indi indi’ diyor. En son anasını, babasını herkesi andı, kalanlara da hasretle selam ederim dedi. İşte o kalan bendim.❞
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
• temmuz tam bu işe göredir bana kalırsa, gel bağışlayalım birbirimizi.
1000Kitap
• Benim vesikalığım, en fazla cenazemde göğüslere yama olur.
Düşünce
• Ayrıca benim zevklerim sizin nezdinizde makul bir zemine oturmak zorunda değil *
Düşünce
•Ne bileyim Füsun. Şimdi aramıza duvar örsen, Yine kalkıp senin sevdiğin renge boyarım.
Edebiyat