Seda

Pandemi sürecinde yaşam kalitenizi puanlayacak olsaydınız 10 üzerinden kaç verirdiniz? Ben: 4
Anket
Seda
4 Çoğu şeyi kaybetsemde Ailem ile aramı düzelttim Arkadaşlarımla daha da samimileştim yeni insanlar tanıdım bu yeterli
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siz geçmişi nasıl arkada bıraktınız ?
Annem hep şöyle derdi: ”Hayata devam edebilmek için geçmişi arkada bırakmak gerekir.” Benim koşmam da bununla ilgiliydi sanırım. 3 yıl, 2 ay, 14 gün ve 16 saat koştum. ‪ 🎬Forrest Gump
Anket
Seda
Bırakamadım desem