SEDA

… çünkü konu yaşamamakla ilgilidir. .. şimdi şundan emin olmalısınız: Ölmek mi istiyorsunuz yoksa sadece yaşamak mı istemiyorsunuz?
Yan Pasaj Yayınevi·Kitabı okudu
Reklam
Ve ölümü kontrol edemezsiniz çünkü o, hayat denen çılgın yolculuğun sadece bir parçası.
Yan Pasaj Yayınevi·Kitabı okudu
Kulağa ne kadar klişe gelse de kötü şeyler her zaman olabilir. Biz sadece elimizden geldiği kadarını yapıyoruz işte. Sorumlu olduğumuz kişilere her zaman elimizde olan tüm gücü ve dikkati veriyoruz. Çoğu zaman bu yeterli olur ama bazen de olmaz.
Yan Pasaj Yayınevi·Kitabı okudu
Eğer birini özleme olimpiyatları düzenlenseydi, altın madalyayı çoktan eve getirmiştim.
Yan Pasaj Yayınevi·Kitabı okudu
Einstein zamanın göreceli olduğunu söylemiş, belki mesafeler için de aynı şey geçerlidir.
Yan Pasaj Yayınevi·Kitabı okudu
Reklam