Seda Aymaz

Seda Aymaz
@sedaymaz
Öğrenci
10 Şubat 2000
204 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Görüyor ama görünmuyordum. Öyle mi? Konuşuyor ama işitilmiyordum. Dokunuyor ama fark edilmiyordum. Vardım ama yoktum. Gölgeydim sadece!
Reklam
Geleceğim demedim, bekliyor mudur?
Hangi hikaye başladığı yerde bitmemiş ki
Kafkasya’nın en yalnız ülkesiydi Azarbaycan.Yarısı İran’da kalmış yarısı Rusya’nın payına düşmüştü.Dayanacağı,Osmanlı’dan başka dağ yoktu lakin o da nicedir devriliyordu.
“Tarihe sebepler değil sonuçlar kalır.”
Reklam