Sedef Nazlı

Sedef Nazlı
@sedefnazli1905
Leş.
Sen de haklısın Tanrım ben de böyle bir dünya yaratmış olsaydım saklanırdım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hep güzel kal çünkü sen çok güzelsin demiştim, şimdi yüreğine bakilmayacak kadar çirkinsin.
Varlığın şairleri utandırır diyor kadın, adam hala şiir peşinde.