Sedef Ş

Sedef Ş
@sedefsnl
Eğer ölüm herkes için olağan ve meşru bir sondan ibaretse insanların ölmesine engel olmak niye ?
Reklam
Önyargılar, gündelik yaşantımızdaki bütün bu pislik ve igrençlikler gereklidir çünkü bunlar gübrenin kara toprağa dönüşmesi gibi zamanla faydalı bir şeye dönüşür. Kökeninde pislik barındırmayan iyi bir şey dünya üzerinde bugüne kadar görülmemiştir.
Her türlü zorbalığın toplum tarafından makul ve yerinde gereklilik olarak karşılandığı, beraat kararı gibi her türlü merhamet göstergesinin toplumda tatminsizlik ve intikam duyguları uyandırdığı bir dünyada adaleti düşünmek gülünç değil mi ?
İnsanlar hemen kalkıp işin sonuçlarıyla ilgilenmeye bayılırlar.
Olağandışı şeyler, hiçbir açıklamaya gidilmeksizin oldukları gibi kabul edilmeliydiler. Bu tür şeylerle yaşamanın en kolay yolu buydu.
Reklam