SevdaGavas

SevdaGavas
@seew
", bütün dünya senden nefret edip seni kötü diye tanısa bile senin kendi vicdanın rahat, suçsuz olduğu sürece hiç Arkadaşsız kalmazsın." dedi Yok... Kendi vicdanım rahat", dedim. Bunu biliyorum ama yetmiyor bu bana. Başkaları da beni sevmezse ben ölmeyi yaşamaya yeğ tutarım. Sevilmemek.. Yapayalnızım... Bunlara dayanamam artık...
Sayfa 99·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"insan yaradılışı kusurludur. En parlak yıldızların bile üzerinde lekeler vardır. Miss Scatcherd'inki gibi gözler yıldızların parlaklığını görmezler de ancak bu Ufak tefek lekeleri seçerler.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Elle tıtulmayan yaşam özü ;Tanrı'dan koptuğu zamanki kadar saf, gene geldiği yere dönecek. Belki de insandan daha yüksek bir varlığa ruh verecek bu kez. Belki basamak basamak yücelecek, bir zamanlar soluk İnsan ruhunu oluşturan bu Öz, sonunda, meleklerin parıl parıl ruhları olarak yükselecek. Bunun tersi olması, yani Tanrı'dan kopan yaşam özünün insan ruhundan canavar ruhuna inerek soysuzlaşması olamaz, değil mi?
Sayfa 84·Kitabı okudu
"Bir çocuk büyükleriyle Benim kavga ettiğim gibi kavga etsin, öfkesinin gemi azıya almasına izin versin de sonradan vicdan azabına korkuya kapılmasın, olanaksız!
Sayfa 55·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
"Her insan birilerini, bir şeyleri sevmeyi gereksinir."
Sayfa 42·Kitabı okudu