Tanrıyı, yaratılışı ve benzer diğer şeyleri aramaktan vazgeç .Onu aramayı kendinden başla içinde her şeyi kendisi yapan ve Tanrım zihnim, düşüncem, ruhum ,vücudum diyenin kim olduğunu öğren üzüntünün, sevincinin sevginin, nefretin kaynağını öğren birinin nasıl iradesi dışında seyrettiğini iradesi dışında sevdiğini öğren bütün bunları dikkatlice araştırırsan onu kendi içinde bulacaksın.