Seher

Seher
@seher_le
Bu kısacık ömürde kendi trajedisi içinde aşk ölümsüzleşir. Gözlerin benim üstümdeyken solup gitmek daha iyi
Avareyim, asudeyim, yorgunum...
Reklam
Hasta olunca ağlayasım geliyor ve bunu birileriyle paylaşasım da geliyormuş
Hastalandığında en çok da annesini yanında istermiş insan... Keşke çıkıp gelebilsen
İyi geceler
Yalan yok, insan bazen deli gibi sevip sevilmek istiyor. Kitaplardaki gibi bir aşk bulmak dileğiyle vesselâm
Ben kendime alemim, şu alemin içinde. Ben kendime belayım, en şahane biçimde...
Reklam