Şehriban Doğan

Şehriban Doğan
@sehribandogan
Ne zormuş insan olmak, daha da çetini insan gibi bir hayat.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplar insanın mutsuzluğuna teselli sandığımız bir derinlik katar yalnızca
"Sen gittin ve gelmedin. Küsmek aşkın belirtisidir belki, ama küskün âşık da hem sıkıcıdır, hem de hiçbir geleceği yoktur."
"Yüreğimin ne dediğini anlayamadığım için mutsuzum ben."