ben eve gitmek istiyorum ama evim neresi bilmiyorum... ...yalnızlık bir insana çatı verebilir miydi, bir çatı bir insanın üzerine kaç kere devrilirdi...
tatlım, bu kadar hassas olmak diğer insanlar için iyidir ama kendin için kötü. bazen vedalaşmayı bilmen gerekir. gidenlerin gitmesine izin vermen gerekir. onların peşinden gidemezsin maddie.