On yedi yaşındayken, cahil olduğum söylenebilir miydi? Hayır, kesinlikle söylenemez. Her şeyi biliyordum. Sonrasındaki çeyrek asırlık deneyimim on yedi yaşındayken bildiklerime hiçbir şey katmadı. Sadece tek fark, on yedi yaşındayken gerçekçi bir yanımın olmamasıydı!
Erkekler, kendilerinin alelade nesneleştirilmesine asla izin vermez, yalnızca en yüce davranış yoluyla nesneleştirilmeyi ister; bu da ancak ölüm anında olur ve gerçekte görülmediği halde "görülebilme" kurgusuna izin veren güzelliğin ona bahşedebildiği tek andır. Kamikaze askerlerinin güzelliği de buna benzer ve sadece manevi olarak değil, erkeklerin geneli tarafından aşırı erotik bir güzellik olarak kabul edilir.