Öncelikle kitap beni gerçekten derinden etkiledi...Okuyanlar beni çok iyi anlayacaktır. Sarah Jio bağımlısıyım. O gerçek bir yazar bence duyguları öylesine hissettiriyor ki her zerrenizde karakterlerin aşkını,hüznünü,çaresizliğini anlıyorsunuz. Özellikle Vera Ray...Claire ile arasında ki 80 yıllık bağ,bileklik olayı herşey çok yerineydi. Warrenin aslında Daniel Ray olduğunu beklemiyordum ama buruk bir sevinç kapladı içimi. Sarah Jio beni yanıltmadı yine unutamayacağım bir roman sundu
“Mezarında sadece VERA RAY, 1910-1933 yazıyordu. Sevgi dolu bir anne olduğuna dair hiçbir şey yoktu. İyi bir arkadaş. İyi bir kardeş. Bir evlat. Sadece bir isim ve birkaç tarih vardı. Bu dünyanın neyi vardı böyle? Kensington gibi bir soyadının seni özel yaptığı ama Ray gibi bir soyadının seni önemsiz yaptığı bir dünya? Seni unutmalarına izin vermeyeceğim Vera...
“Gerçek aşkını kaybetmek sağ elini kaybetmek gibi bir şey. Aynen böyle bir his. Her şey daha fazla çaba gerektiriyor. Onu kaybettiğimde her şey değişti”