Vakit tamam be usta
Topladım sessiz çığlıklarını kalbimin
Ve öperek bir gözyaşını alnından
Gidiyorum...
Vakit tamam be usta
Dikiş tutmaz bir daha belki yaralarım
Göğü titretsede umutsuz çırpınışlarım
Gidiyorum...
Selçuk....
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Akşam düştü işte üstüme
Ölümün rengi gölgeme
Ve ben
Bütün umutsuzluğuma inat
Umutlu tebessümler biriktiriyorum
Belki döner gelirsin diye.....
selçuk...
Dil pare pere
Yürekte gam
Sana olan bekleyişimi
Sorma anlatamam...
Düşme düşlerimin içine
Ansızın birdenbire
Yağmasın yağmurlar artık
İstesemde çıkamam...
selçuk
Deseler inanmazdım yolun sonunda ayrılık var
Biz sevmeyi bilmediysek aşkın ne günahı var
Halimiz hal değilmiş işlediğimiz suçmuş
Suçu biz işlediysek zindanın ne günahı var
Kararttık şu ömrümüzün güneşli baharını
Açmadan soldurduğumuz çiçeğin ne günahı var
Masum bir sevdaydı gönlümüzden geçen
Tek suçlusu kalbimdi bedenin ne günahı var
selçuk...
Bol acılı cümleler dökülür
Aşkın yasını tutan yüreğimden
Ne kaldı ki geriye bir kaç anıdan başka
Birde kitap arasındaki kurumuş gülden
En güzel ağbisiydim bu mahallenin
Gönlüm seninle doluyken
Şimdi karanlık bastı ruhumu
Ben bile korkuyorum kendimden
selçuk