Dalıp dalıp gidiyorum...
Gecenin zifirinde sabahlıyor gözlerim
İçimin mezarına gömüldü şimdi
O mutluluk dağıtan nağmeler...
Hangi dille seslenilir ki sana
Yağmur bile düşmüşken kurağa
Kader yazgısını çizdiyse ömüre
Nafile isyanlar acı acı inlemeler
Nefesi kesildi bitti
Sende soluklanan zamanın
Yokluğadır bu gidişim
Korkak ve çaresiz adımlar...
Ben üstünde bir kamburdum
Ben sevincimden kovuldum
Gelmeyin üstüme yoruldum
Uzansam alsın beni topraklar...
selçuk...