Yarıda bıraktiğim birçok kitap var artik, tıpkı Antakyada yarim bıraktığım hayat gibi. Artik ne evim, ne arkadaşlarım, ne sokaklarim, ne eşyalarim ne kahve içecek tek bir bardağim ne de kitaplarım var..Ama yeniden başlayacağım, çünkü okumak iyileştirir🙏