Selen

Selen
@selensvf
Hiçbir planım, hiçbir beklentim yok, geleceğe doğru yürüyemem ben.
Reklam
Kendimi düşündüğüm zaman senin yanında kalmak zorundayım - öte yandan seni düşündüğümde bütün gücümle seni kendimden uzak tutmak zorundayım. -
Nasıl insan yerdeyken düşemezse, yalnız olan birinin başına da hiçbir şey gelemez.
Çok zavallı ve mutsuz bir insanım ben esasen; bende sıradışı olan ne varsa, bunların büyük bir bölümü kötü ve kederli bir anlam taşıyor.
23.XI.12 Bu hikayeyi sana okumak ve bunu yaparken elini tutmak güzel olurdu, zira hikaye biraz dehşet verici. Adı “Dönüşüm”.
Reklam