Ya sadece birini beğenmek, gördükçe mutlu olmak istedim ya
Yanında birini görmek değil, sürekli imkansızlık düşünmek değil, sürekli onu görüp yüzüm gülsün istemiştim ya
Ama noldu bugün gördüm; görünce mi iyiydi yoksa görmeyince mi, emin olamadım. Yanında bilmediğim arkadaşı mı sevgilisi mi ne haltsa kimseyi görmeyeyim ya
Olmasın demiyorum, mutlu olsun, istediğiyle olsun
Ama gözümün önünde olmasın