Orenda

Orenda
@selfimprovingreader
Yeter artık ya mıknatıs gibi olmak istemiyorum gerçekten yeter ya
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ya sadece birini beğenmek, gördükçe mutlu olmak istedim ya Yanında birini görmek değil, sürekli imkansızlık düşünmek değil, sürekli onu görüp yüzüm gülsün istemiştim ya Ama noldu bugün gördüm; görünce mi iyiydi yoksa görmeyince mi, emin olamadım. Yanında bilmediğim arkadaşı mı sevgilisi mi ne haltsa kimseyi görmeyeyim ya Olmasın demiyorum, mutlu olsun, istediğiyle olsun Ama gözümün önünde olmasın
Birini sevmek için izin bile veremiyorum kendime. Ya öyleyse ya şusu varsa osu varsa düşüne düşüne bağlanmayayım diye diye kimseye bir şey hissedemiyorum artık. Hissetmek istiyorum birini gerçekten sevmek istiyorum. Bıktım artık beğendiğim insanın bile imkansızlığından.
Tek kalmak istesem gidebileceğim bir yer yok yurdun içinde düşündükçe fenalık geliyor
Yurtta sadece tek kalabildiğim yerin yangın merdiveni olması hakkında