Orenda

Orenda
@selfimprovingreader
Hiç kimseye ve hiçbir şeye yetemiyor gibi hissediyorum aslında yetmek de istemiyorum bazen görmek, duymak ve bilmek dahi istemiyorum. Herkesin acılarına yetişemem ki. Bazen bencil hissediyorum ama bencil de olmam lazım kendim için yoksa kendim çöküyorum onların hislerinin varlığıyla.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kafam dağılsın diye yeni kitaba başlayayım dedim ağlamaktan içim çıktı durduramıyorum artık #bülbülkapanı
Sonunda kitap okumaya fırsatım oldu(şarjım bitti)
Kendimden, yapamadıklarımdan, başa çıkamadıklarımdan, halledemediklerimden, üstesinden gelemediklerimden, hepsinden çok yoruldum.
Görmezden gelince geçmesi gerekmiyor muydu?